. AlyaAziz Official Blog .

. AlyaAziz Official Blog .

Tuesday, November 10, 2009

Ohh lelaki !

Hati ku berbunga setiap kali mndengar alunan lagu Sexy Bitch dr telefon bimbit ku , dr deringan ituh aku tahu ia pastinya pesanan ringkas yg dihantar oleh org yg ku tunggu-tunggu dan rindui setiap mase . Ya tepat sekali sangkaan ku , tertera di skrin "1 New Massage "
. Aku mmbuka nye dgn hati yg girang . Pesanan nye ringkas saje "Ble nk balek ?" Ketika itu aku berada di dlm kereta bersame teteq2 kesayangan ku , kami br pulang dr melalak di KTV yg namenye dirahsie kan . Aku mmbalas dgn senyuman dan "otw balek umah sayang , u ?" . Tidak lame selepas itu dye mmbalas sepatah jek "umah" . Dr situ aku tahu pasti ade yg tidak kne dgn Jantung Hati ku ini , kami berbalas meseg tp tidak semesra seperti selalu , ak brtmbah bingung selepas DIA mnuduh ak mlupakan dri nye di saat dye mmrlukan aku padahal sblm ak pergi bersuke ria td DIA yg ckp " k la i nk tdoq " . Haishh mkin lame aku bersame KAW mkin keliru ak dibuat nye . Selepas bebrape mseg berbalas dalam situasi yg tegang , br ak mngerti mengape KAW bersikap begini , oke MAPED risau kt alya keluwa time2 ujan n malam . Dan dan MAPED juge jelous sbb ta dpt keluwa ngn alya kan kan kan ? Ini semua kerana MAPED mrindui alya kan kan kan ? Hahahahah , SAYANG tinggi sungguh EGO kaw sbgai seorng llki ye . Mengape susah sgt nk kaw lafazkan bait2 rindu , sayang , risau , cemburu pada ku ? Malu kah kaw jika ak mgetahui isi hati mu yg sbnar ? Sayang , ta sala jika beterus terang kerana itu lebih baek . Kerana ak juge mnyanygi dirimu setiap hari lebih dr hari sebelumnya . Ak takan pernah lupe janji kte pada esk hari , setiap hari rabu adalah hari yg plng indah bwat dri ku kerane pd setiap hari rabu adalah hari kte utk bedatink seperti pasangan laen . Trima kaseh sayang kerane kaw telah membahagiekan hidup aku . Tunngu la kehadiran ku pd esok hari dgn penuh kesabaran , ak pasti akan dtg .Sayang , ape lgi yg KAW nk dr aku untuk ak buktikan cinta ini hanya lah pada KAW seorang . Hanya name kaw yg tetulis dan terpahat di hati ku ini sayang . Hanya "SYED MAS INDRA SYED NAJIB AL HADY".

6 comments:

  1. uihh .

    jiwang gek kuehkOcyy sOrunk neyh .

    heee . ;p

    ReplyDelete
  2. ini bukan jiwang la kakaq . ini bakat yg terpendam . so cm gane ? teruje ke pe ? ke nk belaja dr adeq ? lupe ke nie alya la kot . ;DD hahhahaha . ;]

    ReplyDelete